Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Jag borstar alltid tänderna.

Av Kajza - 5 mars 2009 14:52

Igår åkte jag och handlade med min mamma, för jag själv är superpank.

Jag fick ett par nya jeans från gina, och en svart klänning, men den var lite stor i armarna så min mamma fick sy ihop domca 1 cm.

Sedan fick jag en ny mascara och bra nöjetsskull blev det ett par lösögonfransar, burkar inte andvända det , bara ibland och ett par lösnaglar.


Igår såg jag en dokumentär som handlade om att en tjej och en kille inte skulle tvätta sig på 6 veckor, alltså inte borsta tänderna, tvätta håret, duschai vatten , ingetin, och dom kollade först hur mycket bakterier deras kroppar hade och efter hur mycket baktierier hade på deras kroppar, riktigt äckligt var det. Deras expriment gick ut på att dom skulle inte andvända sig av kemikaliska ämnen, men man kan väl duscha i vanligt vatten ändå tycker man ? Det va riktigt äckligt.

Jag duscar varje till varannandag, ibland om jag är riktigt trött jag kan låta det gå till dag nr 3, men då är det, det första jag gör på morgonen, går upp och duschar, och jag går aldrig ut genom dörren förens jag borstat tänderna-någonsin.

För jag minns när jag var liten så tyckte jag det var svårt och jag viste inte riktigt om jag gjorde rätt så jag sket i det och en dag på dagen eller förskolan kanske det var så sa en kille till mig borsta du aldrig tänderna?

Så sa jag jo det gör jag och gick min väg, alltid efter det har jag borstat tänderna, ja visst det har hänt att jag glömt det, men innan jag börjar snacka med någon så är det att köpa starka tuggumi.  Och det är verkligen ingen vana det har hänt under 10 gånger sen jag var liten.

 
 
pippi

pippi

5 mars 2009 15:04

jag såg också den dokumentären igår, riktigt vidrigt var det!

http://www.pippi.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajza - 19 april 2009 13:02

Jag hänvisar till mina nya blogg: metrobloggen.se/kajza  

Av Kajza - 17 mars 2009 07:10

Ja då sitter man här igen och ska snart iväg till skolan , änu en gång , jag är så trött på detta nu jag orkar verkligen ingeting. Jag har funderat på att börja träna jättelänge, men ingen av mina vänner vill träna, dom tror man måste gå  jag er i v...

Av Kajza - 14 mars 2009 19:53

DEt var mycket trevligt att vara i oslo, mest rengsnö och gråttm ne det var ändå trevligt.:) Jag funderar på att börja ta tougaklass, men jag vet inte, jag testade en gång för hur längesen som helst oh det gick inte alls bra, jag ska också börj med s...

Av Kajza - 6 mars 2009 11:44

Hej hej, allt mitt nya har jag på som jag handlade här om dagen och nu ska jag och min älskling snart gå, ska med oslofärjan en tur fram och tillbaka, över helgen. Jag är verkligen spänd, har aldrig varit i oslo. Kommer lätt lägga upp bilder sen :) P...

Av Kajza - 2 mars 2009 18:48

Jag känner mig riktigt trött i mitt huvud, det har jag gjort do msenaste dagarna, precis som att jag inte orkar med någoting längre , helt sjukt. Allting är jättejobbigt och göra, eller egetligen är det inte det, det bara känns som det,  jag klarar i...

Presentation

Omröstning

Bryr du dig om din vikt?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards