Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

aldrig haft en normal relation till mat!

Av Kajza - 24 februari 2009 15:51

Igår var jag ute och gick, mycket det jag fick i mig var en liten minikaka och en redbull och 3 koppar kaffe. Har inte ätit något ännu idag, känns helt fuckt up. Men min kropp är van för jag har perioder där jag äter mindre och där jag äter mer. Så är det, nu äter jag egetligen bara mindre för jag är fattig och går på någon slags av diet, jag vet att det inte hjälper, men jag äter det jag känner för bara mycket mindre av det, än vad jag skulle ha gjort i valiga fall. Jag har jätte stor lust att uppsöka en deteist så jag kan få koll på allting om vad jag ska äta, när och hur. Det skulle kännas som en befrielse för mig och verkligen få rätt på allting efter alla år.

Jag har aldrig haft en normal relation till mat,

Jag har många gånger tröst ätit för det känns bra, men också många gånger låtit bli för det känns bra, jag vill bara kunna ha en normal relation till det och sluta tänka på det så mycket, jag vet faktikst aldrig varför jag tänker så mycket på det, men det gör jag och så är det.

Ikväll bli det vegetarisk thaimat som jag gör till mig och min älskade.

Sen blir det late dag och bara glo på film.

Som vanligt tycker att det är just det vår vardag består utav när vi inga pengar har. Vi ska se på carnk, har sett det förut det är faktikst jättebra.

Det där med och göra simning till en vana ska vi också göra, någon gång.

Nu sitter min kille och skriker för han gör mål på fifa09, han spelar på internet mot någon annan och ser jättekonsentrerad ut hahah.

Snart är det inte långt kvar, faktikst bara 10 dagar till jag och han ska åka till oslo en helg och göra båten osäker.

Det kommer bli så roltigt.

Nu ska jag gå och sätta på lite musik....

Puss & Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajza - 19 april 2009 13:02

Jag hänvisar till mina nya blogg: metrobloggen.se/kajza  

Av Kajza - 17 mars 2009 07:10

Ja då sitter man här igen och ska snart iväg till skolan , änu en gång , jag är så trött på detta nu jag orkar verkligen ingeting. Jag har funderat på att börja träna jättelänge, men ingen av mina vänner vill träna, dom tror man måste gå  jag er i v...

Av Kajza - 14 mars 2009 19:53

DEt var mycket trevligt att vara i oslo, mest rengsnö och gråttm ne det var ändå trevligt.:) Jag funderar på att börja ta tougaklass, men jag vet inte, jag testade en gång för hur längesen som helst oh det gick inte alls bra, jag ska också börj med s...

Av Kajza - 6 mars 2009 11:44

Hej hej, allt mitt nya har jag på som jag handlade här om dagen och nu ska jag och min älskling snart gå, ska med oslofärjan en tur fram och tillbaka, över helgen. Jag är verkligen spänd, har aldrig varit i oslo. Kommer lätt lägga upp bilder sen :) P...

Av Kajza - 5 mars 2009 14:52

Igår åkte jag och handlade med min mamma, för jag själv är superpank. Jag fick ett par nya jeans från gina, och en svart klänning, men den var lite stor i armarna så min mamma fick sy ihop domca 1 cm. Sedan fick jag en ny mascara och bra nöjetsskull...

Presentation

Omröstning

Bryr du dig om din vikt?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards