Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Gd morgon!

Av Kajza - 19 februari 2009 08:13

God morgon folket.

Idag är det så att jag ska åka in till väla med en gammling i släkten , jag är inte speciellt förtjust i henne , tror inte hon är det i mig iheller,  men har man lovat något så har man lovat något.

Jag blir bara så irriterad på mgi själv när jag gör ett sådant löfte mot en person som favoriserar folk i släkten.

Jag hatr folk som favoriserar, jag har utsatt mig för något riktigt hemskt.

 Nu kommer jag få höra på hennes tjat hela dagen.

Fast mamma säger att hon inte kommer orka så mycket, det hoppas jag verkligen inte. För så fort hon säger att hon vill hem så åker vi.

Min lilla sötis har blivit sjuk så ska åka hem till honom en lite sväng sedan.

Sen ska jag jag åka hem till min mamma för hon skulle va ensam hemma idag, pappa ska jobba dygn och min lillebror skulle sova hos någon kompis.

Jag har egetligen lust och träna idag men har så mycket annat skit för mig så det blir det ingeting av idag inte.

Får se ifall jag fått köpt något fint, jag vet att jag ska byta min klocka som jag fick av mamma i julklapp, jag fick först en men det gick i sönder så bytade hon den, till en som hade typ hål i sig eller nåt, så nu måste jag byta den en gång till, dom måste tro att jg är knäpp eller något.

Fast jag har egetligen aldrig varit där och bytat den, det va ju mamma.

Nä nu får jag nog ta och hoppa en i duschen så jag akn fixa mitt jättejobbiga hår.

Ha det fint everyone!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajza - 19 april 2009 13:02

Jag hänvisar till mina nya blogg: metrobloggen.se/kajza  

Av Kajza - 17 mars 2009 07:10

Ja då sitter man här igen och ska snart iväg till skolan , änu en gång , jag är så trött på detta nu jag orkar verkligen ingeting. Jag har funderat på att börja träna jättelänge, men ingen av mina vänner vill träna, dom tror man måste gå  jag er i v...

Av Kajza - 14 mars 2009 19:53

DEt var mycket trevligt att vara i oslo, mest rengsnö och gråttm ne det var ändå trevligt.:) Jag funderar på att börja ta tougaklass, men jag vet inte, jag testade en gång för hur längesen som helst oh det gick inte alls bra, jag ska också börj med s...

Av Kajza - 6 mars 2009 11:44

Hej hej, allt mitt nya har jag på som jag handlade här om dagen och nu ska jag och min älskling snart gå, ska med oslofärjan en tur fram och tillbaka, över helgen. Jag är verkligen spänd, har aldrig varit i oslo. Kommer lätt lägga upp bilder sen :) P...

Av Kajza - 5 mars 2009 14:52

Igår åkte jag och handlade med min mamma, för jag själv är superpank. Jag fick ett par nya jeans från gina, och en svart klänning, men den var lite stor i armarna så min mamma fick sy ihop domca 1 cm. Sedan fick jag en ny mascara och bra nöjetsskull...

Presentation

Omröstning

Bryr du dig om din vikt?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards