Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Kajza Patetisk

Av Kajza - 22 februari 2009 22:16

Jag är verkligen så jävla  trött på mig själv, jag behöver verkligen en pusch. Någon som puttar igång mig helt enkelt,

 jag tänker en sak, säger en annan, med gör  det tredje...

Hur är det möjligt?  Varför är det så svårt att komma igång med någoting? 

Varför är det så svårt att brya en vana? 

Varför kan jag bara inte  göra det som jag tänker, för i mitt huvud är alla mina tankar bra.

Jag vill verkligen  bli ordentlig av mig ,

för jag är nog en av dom lataste latisarna, jag stressar ihjäl mig varje dag, om jag ska med bussen så går jag verkligen i sista mintuen alltid!

Jag kan aldrig håll ordning på mitt sovrum, det ser ut som tredje världskriget 1 dag efter jag städat därför orkar jag aldrig och städa. Om jag är uttråkad, vilket jag blir jävligt lätt så äter jag onödiga saker, och jag sover dåligt på nätterna, om jag sover en hel natt igenom blir jag överlycklig, och chockad samtidigt eftersom det händer så sällan.

Jag vill få en lägenhet och kunna börja om på nytt, men då måste jag vänta  till jag gått ut skolan och bara för jag valde och ta ett sabatsår efter 9:an så kommer jag efter ett år,  ska jag behöva vänta 1½ år för att kunna bryta en vana?

Jag vill börja på yoga, och arobics och ta långa morgonpromenader, sova en hel natt , orka kunna träffa mina vänner, vilken jag inte oftast orkar eftersom jag sover så dåligt på nätterna, jag blir lätt uttråkad och vill att det ska hända någoting så ofta som möjligt, men det är inte alltid det kan göra det. Men ändå så sitter jag i min pojkväns lägenhet med honom och kollar på film, inte för det är något fel med det, för  jag älskar ATT umgås med honom, men  jag behöver nya vanor i mitt liv ?

Fan vad jag är patetisk, bryt dina vanor alltså!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajza - 19 april 2009 13:02

Jag hänvisar till mina nya blogg: metrobloggen.se/kajza  

Av Kajza - 17 mars 2009 07:10

Ja då sitter man här igen och ska snart iväg till skolan , änu en gång , jag är så trött på detta nu jag orkar verkligen ingeting. Jag har funderat på att börja träna jättelänge, men ingen av mina vänner vill träna, dom tror man måste gå  jag er i v...

Av Kajza - 14 mars 2009 19:53

DEt var mycket trevligt att vara i oslo, mest rengsnö och gråttm ne det var ändå trevligt.:) Jag funderar på att börja ta tougaklass, men jag vet inte, jag testade en gång för hur längesen som helst oh det gick inte alls bra, jag ska också börj med s...

Av Kajza - 6 mars 2009 11:44

Hej hej, allt mitt nya har jag på som jag handlade här om dagen och nu ska jag och min älskling snart gå, ska med oslofärjan en tur fram och tillbaka, över helgen. Jag är verkligen spänd, har aldrig varit i oslo. Kommer lätt lägga upp bilder sen :) P...

Av Kajza - 5 mars 2009 14:52

Igår åkte jag och handlade med min mamma, för jag själv är superpank. Jag fick ett par nya jeans från gina, och en svart klänning, men den var lite stor i armarna så min mamma fick sy ihop domca 1 cm. Sedan fick jag en ny mascara och bra nöjetsskull...

Presentation

Omröstning

Bryr du dig om din vikt?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards