Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

ingen vänskap!

Av Kajza - 26 februari 2009 17:27

Jag hade en tjejkompis som jag har känt i ungefär 13 år eller något åt det hållet.  Vi har bott grannar i 12 år, vi var bästar upp tills jag var 14-15 sen gled vi ifrån varandra på något sätt, vi ville olika helt enkelt, men har fortfarande varit vänner eftersom det är väl dumt och slänga bort så många års vänskap ?  Hon skulle komma ner till mig i helgen från sthlm, för det är där hon bor nu. Hon skulle hälsa på hennes pappa eftersom han fyller år, men hon ville inte sova där, så sa jag att hon kunde sova hos mig.

Men bara för att jag inte har någon lust till att festa, och att jag inte har pengar, utan vill  spara dom småpengar jag har tills jag ska till oslo, så ville hon inte sova hos mig!!

Nu har vi snackat om det här i ca 1½ månads tid att hon ska komma och bo här och vi skulle ses, och snacka om att vi skulle ut och resa i sommar.

Men hon är TVUNGEN till att festa, det är liksom inget annat hon gör precis varje helg. Alltid ska hon festa.

Och när hon inte får som hon vill så blir hon sur och iriterad, bara för hon är ensambarn och alltid fått sin vilja igenom.

Men det här var droppen , hon får mig inte till att lova henne att hon får bo hos mig över helgen,  och sedan bara skiter i det helt plötsligt och säger att hon ska bo hos någon annan i såfall.

Då tycker jag absolut att hon ska göra det, för jag vill inte längre ha hennes hos mig.

Hon sa att vi kan ju ses ändå, men alltså jag får ingen lust till att  träffa henne, om hon ska hålla på sådär, hade det varit för 5 år sen hadej ag nog gjort det ändå.

Jag tror det är anledningen till att vi gled ifrån varandra  för hon gör alltid precis som det passar henne. Oavsett vad.

Jag skiter i dig, så är det.

Jag har faktikst också ett liv och kan inte passa upp mig efter dig !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajza - 19 april 2009 13:02

Jag hänvisar till mina nya blogg: metrobloggen.se/kajza  

Av Kajza - 17 mars 2009 07:10

Ja då sitter man här igen och ska snart iväg till skolan , änu en gång , jag är så trött på detta nu jag orkar verkligen ingeting. Jag har funderat på att börja träna jättelänge, men ingen av mina vänner vill träna, dom tror man måste gå  jag er i v...

Av Kajza - 14 mars 2009 19:53

DEt var mycket trevligt att vara i oslo, mest rengsnö och gråttm ne det var ändå trevligt.:) Jag funderar på att börja ta tougaklass, men jag vet inte, jag testade en gång för hur längesen som helst oh det gick inte alls bra, jag ska också börj med s...

Av Kajza - 6 mars 2009 11:44

Hej hej, allt mitt nya har jag på som jag handlade här om dagen och nu ska jag och min älskling snart gå, ska med oslofärjan en tur fram och tillbaka, över helgen. Jag är verkligen spänd, har aldrig varit i oslo. Kommer lätt lägga upp bilder sen :) P...

Av Kajza - 5 mars 2009 14:52

Igår åkte jag och handlade med min mamma, för jag själv är superpank. Jag fick ett par nya jeans från gina, och en svart klänning, men den var lite stor i armarna så min mamma fick sy ihop domca 1 cm. Sedan fick jag en ny mascara och bra nöjetsskull...

Presentation

Omröstning

Bryr du dig om din vikt?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards